Wersja obowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OR.2110.3.2022                                                                                                             Bartoszyce, 20 .06. 2022r.  

 

                                                                             

 

STAROSTA BARTOSZYCKI

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektor w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

 

 

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach

11-200 Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego 1

Wymiar zatrudnienia:

Umowa o pracę - pełny etat – 1 stanowisko.                                                           
Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia jej na zasadach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych.

Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

1.  posiadanie obywatelstwa polskiego,

2.  ukończone studia wyższe o kierunku geodezja,

3.  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. posiadanie stan zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,

6. nieposzlakowana opinia.

b. Wymagania dodatkowe:

  1. Co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej lub innych jednostkach na podobnym stanowisku.
  2. Znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
  3. Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
  4. Znajomość programów EwOpis, EwMapa, Ośrodek w zakresie umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku.
  5. Znajomość przepisów wieczystoksięgowych i notarialnych.
  6. Znajomość programu Rejcen.
  7. Sumienność, rzetelność umiejętność pracy w zespole.
  8. Biegła znajomość środowiska Windows, pełnego pakietu Office, mile widziana umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, ploter).

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie spraw związanych z modernizacją EGiB:

* prowadzenie postępowań administracyjnych,

* sporządzanie decyzji administracyjnych,

* wykonywanie czynności wyjaśniających dotyczących postępowań administracyjnych.

  • sporządzanie wyrysów z mapy ewidencyjnej do prowadzonych w Wydziale spraw i postępowań administracyjnych w formie wydruków papierowych i w wersji elektronicznej,
  • wykonywanie czynności z zakresu  ochrony znaków osnowy szczegółowej (prowadzenie spraw, wizje terenowe),
  • obsługa wykonawców zgłaszających prace geodezyjne i kartograficzne, przygotowywanie materiałów
    i wydawanie zaleceń odnośnie ich wykorzystania, informowanie o innych opracowaniach realizowanych aktualnie na obszarze zgłoszonej pracy,
  • prowadzenie mapy numerycznej oraz wszelkich spraw związanych z udostępnianiem baz mapy numerycznej,
  • zastępowanie pracowników, podczas ich nieobecności, na stanowiskach obsługi interesantów,
  • archiwizowanie dokumentacji gromadzonej w PODGIK.

Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca na cały etat, na stanowisku biurowym w budynku urzędu. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.

Stanowisko pracy:

  1. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
  2. obsługa urządzeń biurowych,
  3. kontakt z interesantami bezpośredni i telefoniczny,
  4. praca w zespole, szkolenia,
  5. miejsce pracy na III piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej, społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6% .

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  2. życiorys (CV) podpisany przez kandydata,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie podpisane przez kandydata,
  5. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
  6. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
    z pełni praw publicznych.
  7. podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie, na określonym stanowisku,
  9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE.


Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia  1 lipca 2022r. do godz.14.00  na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1, z dopiskiem ,,Oferta Pracy – Podinspektor w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej  w wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ‘’ lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 219 II piętro (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)


 Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego ( data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą  rozpatrywane.

            Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu ewentualnego kolejnego etapu rekrutacji.

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektora w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej, w wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego
http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Bartoszycach ul. Grota Roweckiego 1. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres jednego miesiąca od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.

 

Załączniki do pobrania:

1.Klauzula informacyjna.

2.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się  do pracy.

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia