Wersja nieobowiązująca z dnia

Rękojmia

Termin załatwienia

14 do 30

Osoba kontaktowa

Monika Biculewicz -  Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1 
I piętro pokój 117

Telefon kontaktowy

(0-89) 762-97-41

Adres e-mail

rzecznik@powiat.bartoszyce.pl

Sposób załatwienia

1. Postępowaniee mediacyjne prowadzące do ugody.

2. Pozew do sądu o zapłatę

3. Wniosek o ukaranie do Sądu Grodzkiego

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, 11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1

I pietro, pokój 117

Wymagane Dokumenty

Jeśli konsument jest niezadowolony ze sposobu załatwienia reklamacji może się zwrócić do powiatowego rzecznika konsumentów przedkładając wniosek zawierający:

1) imię i nazwisko wraz z adresem zamieszkania i numerem telefonu,

2) uzasadnienie, dlaczego kupujący nie zgadza się z negatywnym rozpatrzeniem reklamacji,

3) określenie swoich żądań,

4) do wniosku załączyć poniższe dokumenty: - dokument zakupu (paragon, rachunek, fakturę) oryginał lub ksero, - protokół reklamacyjny - odpowiedź sprzedawcy z ewentualną opinią rzeczoznawcy.

Czas realizacji

od 14 do 30 dni

Opłaty

Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela porad bezpłatnie.

Tryb odwoławczy

Nie załatwione roszczenia konsumentów w drodze negocjacji rzecznik może kierować do rozpatrzenia przez polubowne sądy konsumenckie lub sądy rejonowe przygotowując stosowne dokumenty. Konsument może również dochodzić swych roszczeń przed Sądem samodzielnie.

Uwagi

Dodatkowe informacje: Osobiście Rzecznik przyjmuje w Starostwie Powiatowym w Bartoszycach, ul Grota Roweckiego 1, I piętro pokój nr 117, od poniedziałku do piatku w godzinach od 8.00 do 15.00. 

Rzecznik udziela również porad i informacji telefonicznie pod nr tel. (0-89) 762-97-41

 

ZAŁĄCZNIKI

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.