Rękojmia
Termin załatwienia
14 do 30Osoba kontaktowa
Monika Biculewicz - Powiatowy Rzecznik KonsumentówMiejsce załatwienia
Telefon kontaktowy
(0-89) 762-97-41Adres e-mail
rzecznik@powiat.bartoszyce.plSposób załatwienia
1. Postępowaniee mediacyjne prowadzące do ugody.
2. Pozew do sądu o zapłatę
3. Wniosek o ukaranie do Sądu Grodzkiego
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, 11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1
I pietro, pokój 117
Wymagane Dokumenty
Jeśli konsument jest niezadowolony ze sposobu załatwienia reklamacji może się zwrócić do powiatowego rzecznika konsumentów przedkładając wniosek zawierający:
1) imię i nazwisko wraz z adresem zamieszkania i numerem telefonu,
2) uzasadnienie, dlaczego kupujący nie zgadza się z negatywnym rozpatrzeniem reklamacji,
3) określenie swoich żądań,
4) do wniosku załączyć poniższe dokumenty: - dokument zakupu (paragon, rachunek, fakturę) oryginał lub ksero, - protokół reklamacyjny - odpowiedź sprzedawcy z ewentualną opinią rzeczoznawcy.
Czas realizacji
od 14 do 30 dniOpłaty
Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela porad bezpłatnie.Tryb odwoławczy
Nie załatwione roszczenia konsumentów w drodze negocjacji rzecznik może kierować do rozpatrzenia przez polubowne sądy konsumenckie lub sądy rejonowe przygotowując stosowne dokumenty. Konsument może również dochodzić swych roszczeń przed Sądem samodzielnie.Uwagi
Dodatkowe informacje: Osobiście Rzecznik przyjmuje w Starostwie Powiatowym w Bartoszycach, ul Grota Roweckiego 1, I piętro pokój nr 117, od poniedziałku do piatku w godzinach od 8.00 do 15.00.
Rzecznik udziela również porad i informacji telefonicznie pod nr tel. (0-89) 762-97-41