Kierownik (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OR.2110.5.2025 Bartoszyce, 05.09.2025r.
Starosta Bartoszycki
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Kierownik kancelarii dokumentów niejawnych
w Starostwie Powiatowym w Bartoszycach
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Starostwo Powiatowe w Bartoszycach
11-200 Bartoszyce, ul. Lipowa 1
miejsce wykonywania pracy
Starostwo Powiatowe w Bartoszycach
11-200 Bartoszyce, ul. 11 Listopada 7
Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie średnie,
- co najmniej 3 letni staż pracy,
- aktualne zaświadczenie ze szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”, wydane przez ABW lub SKW, ważne co najmniej 6 miesięcy od daty złożenia dokumentów.
Wymagania dodatkowe:
ukończone kursy/warsztaty dla kierowników lub pracowników kancelarii tajnych z zakresu ochrony informacji niejawnych,
znajomość języka angielskiego,
posiadanie wiedzy technicznej w zakresie obsługi fizycznych i technicznych środków zabezpieczeń,
umiejętność zastosowanie i interpretacji przepisów z zakresu ustaw: o ochronie informacji niejawnych, o pracownikach samorządowych,
sumienność, rzetelność umiejętność pracy w zespole,
biegła znajomość środowiska Windows, pełnego pakietu Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie na bieżąco ewidencji materiałów niejawnych wytwarzanych i otrzymywanych (wchodzących) oraz wysłanych (wychodzących).
Terminowe przedstawianie adresatom korespondencji otrzymanej.
Terminowe wysyłanie korespondencji.
Kompletowanie dokumentów niejawnych w teczki spraw zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
Zapewnienie należytej ochrony dokumentów.
Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem materiałów niejawnych.
Niszczenie dokumentów zbędnych i pomocniczych.
Bezpieczeństwo teleinformatyczne i przetwarzanie informacji niejawnych. Wykorzystanie technik informatycznych w pracy kancelarii.
Obrona cywilna.
Warunki pracy na danym stanowisku.
- Praca na cały etat (8 godz. dziennie) na stanowisku urzędniczym.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz i na zewnątrz budynku w tym praca w terenie.
- Praca związana z obsługą urządzeń biurowych.
- Miejsce pracy na I piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Bartoszycach, ul. 11 Listopada 7.
Warunki zatrudnienia na stanowisku.
Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie
w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku kierowniczym urzędniczym umowa zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony.
W przypadku zatrudnienia po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, zatrudnienie wiąże się
z odbyciem służby przygotowawczej art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty.
-
-
-
-
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- życiorys (CV) podpisany przez kandydata,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia zawodowe podpisane przez kandydata,
- kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
- podpisane oświadczenie kandydata:
-
-
-
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
- podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie, na określonym stanowisku.
- podpisane oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
-
-
-
- dokument potwierdzający znajomość obsługi programów komputerowych określonych
w ogłoszeniu lub oświadczenie o ich znajomości, - Inne dokumenty, które mogą potwierdzić spełnienie wymogów określonych w ogłoszeniu
o naborze. - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
- dokument potwierdzający znajomość obsługi programów komputerowych określonych
-
-
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Lipowa 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia 16.09.2025r. na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Lipowa 1,
z dopiskiem „Oferta Pracy – kierownik kancelarii dokumentów niejawnych” lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 105 piętro I. (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)
Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego ( data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane.
Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu tj. rozmowy kwalifikacyjnej wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatom telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kierownik Kancelarii dokumentów niejawnych, będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego
http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego
w Bartoszycach ul. Lipowa 1, parter.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres jednego miesiąca od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.
Załącznik do pobrania:
- Klauzula informacyjna.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się do pracy.
- Wzór oświadczeń.