Wersja nieobowiązująca z dnia

Kierownik (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OR.2110.5.2025                                                                                                 Bartoszyce, 05.09.2025r.

 

Starosta Bartoszycki

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Kierownik kancelarii dokumentów niejawnych

w Starostwie Powiatowym w Bartoszycach

 

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach

11-200 Bartoszyce, ul. Lipowa  1

miejsce wykonywania pracy

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach

11-200 Bartoszyce, ul. 11 Listopada 7

Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  2. nieposzlakowana opinia,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
  5. wykształcenie średnie,
  6. co najmniej 3 letni staż pracy,
  7. aktualne zaświadczenie ze szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  8. poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”, wydane przez ABW lub SKW, ważne co najmniej 6 miesięcy od daty złożenia dokumentów.

Wymagania dodatkowe:

ukończone kursy/warsztaty dla kierowników lub pracowników kancelarii tajnych z zakresu ochrony informacji niejawnych,

znajomość języka angielskiego,

posiadanie wiedzy technicznej w zakresie obsługi fizycznych i technicznych środków zabezpieczeń,

umiejętność zastosowanie i interpretacji przepisów z zakresu ustaw: o ochronie informacji niejawnych, o pracownikach samorządowych,

sumienność, rzetelność umiejętność pracy w zespole,

biegła znajomość środowiska Windows, pełnego pakietu Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie na bieżąco ewidencji materiałów niejawnych wytwarzanych i otrzymywanych (wchodzących) oraz wysłanych (wychodzących).

Terminowe przedstawianie adresatom korespondencji otrzymanej.

Terminowe wysyłanie korespondencji.

Kompletowanie dokumentów niejawnych w teczki spraw zgodnie z rzeczowym wykazem akt.

Zapewnienie należytej ochrony dokumentów.

Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem materiałów niejawnych.

Niszczenie dokumentów zbędnych i pomocniczych.

Bezpieczeństwo teleinformatyczne i przetwarzanie informacji niejawnych. Wykorzystanie technik informatycznych w pracy kancelarii.

Obrona cywilna.

Warunki pracy na danym stanowisku.

  1. Praca na cały etat (8 godz. dziennie) na stanowisku urzędniczym.
  2. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  3. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz i na  zewnątrz  budynku w tym praca w terenie.
  4. Praca związana z obsługą urządzeń biurowych.
  5. Miejsce pracy na I piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Bartoszycach, ul. 11 Listopada 7.

Warunki zatrudnienia na stanowisku.   

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie
w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku kierowniczym urzędniczym umowa zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony.
W przypadku zatrudnienia po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, zatrudnienie wiąże się
z odbyciem służby przygotowawczej art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

Wymagane dokumenty.

          1.  list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
          2. życiorys (CV) podpisany przez kandydata,
          3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
          4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia zawodowe podpisane przez kandydata,
          5. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
          6. podpisane oświadczenie kandydata:
  • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie, na określonym stanowisku.
  • podpisane oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
          1. dokument potwierdzający znajomość obsługi programów komputerowych określonych
            w ogłoszeniu lub oświadczenie o ich znajomości,
          2. Inne dokumenty, które mogą potwierdzić spełnienie wymogów określonych w ogłoszeniu
            o naborze.
          3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
            w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Lipowa 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE.

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia 16.09.2025r.  na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Lipowa 1,
z dopiskiem „Oferta Pracy – kierownik kancelarii dokumentów niejawnych” lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 105 piętro I. (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)

Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane.                
W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego ( data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane.

                                                                                                                                                                                            Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu tj. rozmowy kwalifikacyjnej wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatom telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kierownik Kancelarii dokumentów niejawnych, będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego

http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego 
w Bartoszycach ul. Lipowa 1, parter.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres jednego miesiąca od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.

 

Załącznik do pobrania:

  1. Klauzula informacyjna.
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się  do pracy.
  3. Wzór oświadczeń.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.