Podinspektor (Etatów: 1/1 )
Informacje dodatkowe:
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Starostwo Powiatowe w Bartoszycach
11-200 Bartoszyce, ul. Lipowa 1
miejsce wykonywania pracy
Starostwo Powiatowe w Bartoszycach
11-200 Bartoszyce, ul. Lipowa 1
Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:
Wymagania niezbędne:
-
-
-
-
-
-
- obywatelstwo polskie art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe.
-
-
-
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
-
-
-
-
-
- Co najmniej półroczny staż pracy w organach administracji samorządowej na podobnym stanowisku.
- Znajomość programu RESPONS.
- Umiejętność zastosowanie i interpretacji przepisów z zakresu ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o pracownikach samorządowych.
- Sumienność, rzetelność umiejętność pracy w zespole.
- Biegła znajomość środowiska Windows, pełnego pakietu Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
-
-
-
-
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
-
-
-
-
-
- Prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz plików JPK uwzględniających centralizację rozliczeń w podatku VAT.
- Wystawianie faktur za usługi, not obciążeniowych i uznaniowych.
- Prowadzenie ewidencji księgowej w układzie syntetycznym i analitycznym Skarbu Państwa, obsługa programu Respons i Windykacja. Dekretacja operacji finansowych na wyciągach bankowych Skarbu Państwa.
- Prowadzenie kart kontowych i dziennika obrotów opłat z tytułu dochodów Skarbu Państwa.
- Rozliczanie dochodów Skarbu Państwa oraz terminowe przekazywanie zebranych dochodów do Urzędu Wojewódzkiego.
- Prowadzenie egzekucji należności Skarbu Państwa.
- Przygotowanie danych do sporządzania sprawozdań Rb-27ZZ, Rb-ZN w programie Besti@, oraz przygotowanie danych do sporządzanie bilansu Skarbu Państwa.
- Sporządzanie bilansu zamknięcia i otwarcia na poszczególnych kontach syntetycznych
i analitycznych Skarbu Państwa. - Prowadzenie kart kontowych i dziennika obrotów opłat z tytułu dochodów z mienia Powiatu, terminowe rozliczanie dochodów Powiatu oraz prowadzenie egzekucji należności Powiatu.
-
-
-
-
-
Warunki pracy na danym stanowisku.
- Praca na cały etat (8 godz. dziennie) na stanowisku urzędniczym.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz i na zewnątrz budynku w tym praca w terenie.
- Praca związana z obsługą urządzeń biurowych.
- Miejsce pracy na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Bartoszycach, ul. Lipowa 1.
Warunki zatrudnienia na stanowisku.
Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie
w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty.
-
-
-
-
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- życiorys (CV) podpisany przez kandydata,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia zawodowe podpisane przez kandydata,
- kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
- podpisane oświadczenie kandydata:
-
-
-
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
- podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie, na określonym stanowisku.
- podpisane oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
-
-
-
- dokument potwierdzający znajomość obsługi programów komputerowych określonych
w ogłoszeniu lub oświadczenie o ich znajomości, - Inne dokumenty, które mogą potwierdzić spełnienie wymogów określonych w ogłoszeniu
o naborze. - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
- dokument potwierdzający znajomość obsługi programów komputerowych określonych
-
-
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Lipowa 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia 11.07.2025r. na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Lipowa 1,
z dopiskiem „Oferta Pracy – Podinspektor – Wydział Finansowy” lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 105 piętro I. (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)
Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego ( data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane.
Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu tj. rozmowy kwalifikacyjnej wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatom telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektor – Wydział Finansowy, będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego
http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego
w Bartoszycach ul. Lipowa 1, parter.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres jednego miesiąca od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.
Załącznik do pobrania:
- Klauzula informacyjna.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się do pracy.
- Wzór oświadczeń.