Wersja obowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1/1 )

Informacje dodatkowe:

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach

11-200 Bartoszyce, ul. Lipowa  1

miejsce wykonywania pracy

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach

11-200 Bartoszyce, ul. Lipowa  1

 

Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:

 

Wymagania niezbędne:

              1. obywatelstwo polskie art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
              2. nieposzlakowana opinia,
              3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
              4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
              5. wykształcenie wyższe.

 

Wymagania dodatkowe:

 

              1. Co najmniej półroczny staż  pracy w organach administracji samorządowej na podobnym stanowisku.
              2. Znajomość programu RESPONS.
              3. Umiejętność zastosowanie i interpretacji przepisów z zakresu ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o pracownikach samorządowych.
              4. Sumienność, rzetelność umiejętność pracy w zespole.
              5. Biegła znajomość środowiska Windows, pełnego pakietu Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

 

              1. Prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz plików JPK uwzględniających centralizację rozliczeń w podatku VAT.
              2. Wystawianie faktur za usługi, not obciążeniowych i uznaniowych.
              3. Prowadzenie ewidencji księgowej w układzie syntetycznym i analitycznym Skarbu Państwa, obsługa programu Respons i Windykacja. Dekretacja operacji finansowych na wyciągach bankowych Skarbu Państwa.
              4. Prowadzenie kart kontowych i dziennika obrotów opłat z tytułu dochodów Skarbu Państwa. 
              5. Rozliczanie dochodów Skarbu Państwa oraz  terminowe przekazywanie  zebranych dochodów do Urzędu Wojewódzkiego.
              6. Prowadzenie egzekucji należności Skarbu Państwa.
              7. Przygotowanie danych do sporządzania sprawozdań Rb-27ZZ, Rb-ZN w programie Besti@, oraz przygotowanie danych do sporządzanie bilansu Skarbu Państwa.
              8. Sporządzanie bilansu zamknięcia i otwarcia na poszczególnych kontach syntetycznych 
                i analitycznych Skarbu Państwa.
              9. Prowadzenie kart kontowych i dziennika obrotów opłat z tytułu dochodów z mienia Powiatu, terminowe rozliczanie dochodów Powiatu oraz prowadzenie egzekucji należności Powiatu.

 

 

Warunki pracy na danym stanowisku.

 

  1. Praca na cały etat (8 godz. dziennie) na stanowisku urzędniczym.
  2. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  3. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz i na  zewnątrz  budynku w tym praca w terenie.
  4. Praca związana z obsługą urządzeń biurowych.
  5. Miejsce pracy na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Bartoszycach, ul. Lipowa 1.

 

Warunki zatrudnienia na stanowisku.   

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie
w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty.

          1.  list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
          2. życiorys (CV) podpisany przez kandydata,
          3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
          4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia zawodowe podpisane przez kandydata,
          5. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
          6. podpisane oświadczenie kandydata:
  • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie, na określonym stanowisku.
  • podpisane oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
          1. dokument potwierdzający znajomość obsługi programów komputerowych określonych
            w ogłoszeniu lub oświadczenie o ich znajomości,
          2. Inne dokumenty, które mogą potwierdzić spełnienie wymogów określonych w ogłoszeniu
            o naborze.
          3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
            w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Lipowa 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE.

 

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia                    11.07.2025r.  na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Lipowa 1,
z dopiskiem „Oferta Pracy – Podinspektor – Wydział Finansowy” lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 105 piętro I. (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)

 

Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane.                
W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego ( data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu tj. rozmowy kwalifikacyjnej wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatom telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektor – Wydział Finansowy, będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego

http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego 
w Bartoszycach ul. Lipowa 1, parter.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres jednego miesiąca od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.

 

Załącznik do pobrania:

  1. Klauzula informacyjna.
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się  do pracy.
  3. Wzór oświadczeń.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia