Referent (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
Bartoszyce 20.04.2023 r.
PCPR.SP.1114.2.2023
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 2022.530 – tj. )
DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W BARTOSZYCACH
Ul. Bolesława Limanowskiego 11 ; 11-200 Bartoszyce
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE:
REFERENT
Niezbędne wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie średnie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku referenta,
- spełnienie wymagań określonych dla pracownika samorządowego zatrudnionego na stanowisku urzędniczym zawartych w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022.530 – tj.),:
1) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
2) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Dodatkowe wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku administracja,
- znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej,
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- samodzielność, kreatywność i dyspozycyjność, wysoka tolerancja stresu, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność.
- praktyczna znajomość aplikacji środowiska MS Office
- roczne doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków w indywidualnych sprawach interesantów,
- przeprowadzanie postępowań administracyjnych,
- przygotowywanie decyzji z zakresu pomocy społecznej i pieczy zastępczej,
- prowadzenie rejestrów prowadzonych spraw,
- sporządzanie sprawozdań okresowych z realizacji zadań,
- obsługa elektronicznego systemu ewidencji spraw i sprawozdań,
- praca w systemie informatycznym POMOST
Warunki pracy:
- praca w zespole,
- praca umysłowa,
- pełny etat,
- praca w godzinach 7.3o-15.3o
- obsługa sprzętu biurowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4h dziennie), praca w oparciu o dokumenty,
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
- dobre warunki socjalne,
- praca na parterze w pomieszczeniu wieloosobowym,
- budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. 2021.1960 – tj.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Bartoszycach.
Wymagane dokumenty.
- życiorys zawodowy
- list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu ofert
- świadectwo lub dyplom potwierdzający posiadanie wykształcenia,
- oświadczenia potwierdzające spełnianie wymagań niezbędnych, w tym oświadczenie o niekaralności,
- dokumenty potwierdzające spełnienie dodatkowych wymagań kwalifikacyjnych, w tym kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach, praktykach i wolontariacie.
- kserokopie świadectw pracy
- klauzula informacyjna w procesie rekrutacji, stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Wszystkie kserokopie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata ubiegającego się o zatrudnienie poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Dokumenty wytworzone na potrzeby naboru składane w oryginale muszą być podpisane czytelnie przez kandydata ubiegającego się o zatrudnienie .
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019.1781 – tj.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U 2022.530 – tj.) Informuję, że nadesłanych ofert nie zwracam, jednocześnie zastrzegam sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
Nie dopuszcza się składania dokumentów drogą elektroniczną.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Bartoszycach zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Bartoszycach przez okres 3 miesięcy od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty. Po tym terminie nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – 10,77%
Termin składania dokumentów.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z napisem ,,NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA” należy składać do dnia 12 maja 2023 r. do godziny 14.oo w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bartoszycach ; ul. Limanowskiego 11 ; pokój nr 16 lub przesyłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bartoszycach; ul. Limanowskiego 11; 11-200 Bartoszyce. Liczy się data wpływu dokumentów do Centrum.
Brygida Adamajtis
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie