Wersja nieobowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

Bartoszyce  20.04.2023 r.

PCPR.SP.1114.2.2023                                                                       

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych   ( Dz. U. 2022.530 – tj. )

 

DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE  W BARTOSZYCACH

Ul. Bolesława Limanowskiego 11 ; 11-200 Bartoszyce

 

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE:

REFERENT

 

Niezbędne wymagania kwalifikacyjne:

-    wykształcenie średnie

-  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich,

-  posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku referenta,

- spełnienie wymagań określonych dla pracownika samorządowego zatrudnionego na stanowisku urzędniczym zawartych w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022.530 – tj.),:

1) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

2) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

Dodatkowe wymagania kwalifikacyjne:

- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku administracja,

-  znajomość przepisów prawa z zakresu:

  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej,
  • ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

- samodzielność, kreatywność i dyspozycyjność, wysoka tolerancja stresu, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność.

-  praktyczna znajomość aplikacji środowiska MS Office

-  roczne doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

- przyjmowanie i weryfikacja wniosków w indywidualnych sprawach interesantów,

- przeprowadzanie postępowań administracyjnych,

- przygotowywanie decyzji z zakresu pomocy społecznej i pieczy zastępczej,

-  prowadzenie rejestrów prowadzonych spraw,

-  sporządzanie sprawozdań okresowych z realizacji zadań,

- obsługa elektronicznego systemu ewidencji spraw i sprawozdań,

- praca w systemie informatycznym POMOST

 

Warunki pracy:

  • praca w zespole,
  • praca umysłowa,
  • pełny etat,
  • praca w godzinach 7.3o-15.3o
  • obsługa sprzętu biurowego  (w tym praca przy komputerze powyżej 4h dziennie), praca w oparciu o dokumenty,
  • bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
  • dobre warunki socjalne,
  • praca na parterze w pomieszczeniu wieloosobowym,
  • budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. 2021.1960 – tj.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Bartoszycach.

 

 

Wymagane dokumenty.

-     życiorys zawodowy

-     list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu ofert

  • świadectwo lub dyplom potwierdzający posiadanie wykształcenia, 
  • oświadczenia potwierdzające spełnianie wymagań niezbędnych, w tym oświadczenie o niekaralności,
  • dokumenty potwierdzające spełnienie dodatkowych wymagań kwalifikacyjnych, w tym kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach, praktykach i wolontariacie.
  • kserokopie świadectw pracy
  • klauzula informacyjna w procesie rekrutacji, stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia o naborze.

 

Wszystkie kserokopie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata ubiegającego się o zatrudnienie poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.

 

Dokumenty wytworzone na potrzeby naboru składane w oryginale muszą być podpisane czytelnie przez kandydata ubiegającego się o zatrudnienie  .

 

Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019.1781 – tj.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U 2022.530 – tj.) Informuję, że nadesłanych ofert nie zwracam, jednocześnie zastrzegam sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.

 

Nie dopuszcza się składania dokumentów drogą elektroniczną.

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Bartoszycach zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Bartoszycach przez okres 3 miesięcy od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty. Po tym terminie nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych   – 10,77%

 

Termin składania dokumentów.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z napisem ,,NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA” należy składać do dnia 12 maja 2023 r. do godziny 14.oo w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bartoszycach ; ul. Limanowskiego 11 ; pokój nr 16  lub przesyłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bartoszycach; ul. Limanowskiego 11; 11-200 Bartoszyce. Liczy się data wpływu dokumentów do Centrum.

 

Brygida Adamajtis

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.