Specjalista Do Spraw Kadrowych i Administracyjnych (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie – wyższe.
5. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość ustaw o:
a) pracownikach samorządowych,
b) Kodeks postępowania administracyjnego,
c) Kodeks Pracy
d) Karta Nauczyciela
e) Prawo Oświatowe
2. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, sumienność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy.
3. Umiejętność obsługi programów komputerowych: Microsoft Office, Open Office, Progman Kadry, System Informacji Oświatowej, Internet, poczta elektroniczna., obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner)
4. Staż pracy m.in. 3 lata na podobnym stanowisku.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa administracyjna sekretariatu szkoły;
- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji;
- obsługa administracyjna uczniów (prowadzenie księgi uczniów, absolwentów, wydawanie legitymacji, duplikatów legitymacji, świadectw ukończenia szkoły i maturalnych, wystawianie zaświadczeń o nauce);
- sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych do PFRON, Głównego Urzędu Statystycznego;
- sporządzanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej;
- współpraca z Kuratorium Oświaty, Okręgową Komisją Egzaminacyjną, Powiatowym Centrum Rozwoju Edukacji oraz innymi instytucjami;
- prowadzenie akt osobowych pracowników;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, umów o najem pomieszczeń, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, urlopów, stażu pracy, dodatków do wynagrodzenia, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, ekwiwalentu za urlop oraz innej dokumentacji kadrowej;
- obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- archiwizowanie dokumentów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. Praca administracyjno-biurowa na cały etat z wykorzystaniem komputera.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
3. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku szkoły.
4. Siedziba szkoły mieści się w budynku 4-kondygnacyjnym.
5. Budynek nie jest wyposażony w windę i nie jest przystosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
6. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz i na zewnątrz budynku.
7. Praca związana z obsługą urządzeń biurowych.
8. Miejsce pracy – Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Bartoszycach, ul. Bohaterów Monte Cassino 9, 11-200 Bartoszyce.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w placówce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
2. życiorys (CV) podpisany przez kandydata,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje,
4. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
5. oświadczenia, podpisane własnoręcznie przez kandydata o:
a) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, w celu realizacji procedury naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
e) zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania - zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119, s. 1 RODO), oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000, ze zm.) (wzór w załączeniu do ogłoszenia).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 22 września 2021 r. do godz. 13:00.
Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds. administracji i kadr”. Oferty, które wpłyną do sekretariatu szkoły powyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie dokumentów w terminie do 22.09.2021 r. w sekretariacie Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Bartoszycach, ul. Bohaterów Monte Cassino 9 do godz. 13:00 (osobiście lub przesłać na adres Liceum, data wpływu nie może przekroczyć terminu składania dokumentów).
Procedurę naboru przeprowadza się również w przypadku złożenia dokumentów przez jednego tylko kandydata.
Otwarcie ofert nastąpi w Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Bartoszycach w dniu 23 września 2021 r. o godz. 11:00. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej szkoły: www.lo.bartoszyce.info i w BIP Powiatu Bartoszyckiego w terminie do dnia 30 września 2021 r.