Oczyszczenie pasa drogowego drogi powiatowej nr 1390N na odcinku Długa - Stopki - Szczurkowo poprzez wycięcie krzaków, samosiewów, odrostów, oraz usunięcie pozostałości po wcześniejszych wycinkach zakrzaczeń
ZAPYTANIE ofertowe
Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc zaprasza do złożenia oferty cenowej na oczyszczenie pasa drogowego drogi powiatowej nr 1390N na odcinku Długa - Stopki - Szczurkowo poprzez wycięcie krzaków, samosiewów, odrostów, oraz usunięcie pozostałości po wcześniejszych wycinkach zakrzaczeń.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest oczyszczenie pasa drogowego drogi powiatowej nr 1390N na odcinku Długa - Stopki - Szczurkowo poprzez wycięcie krzaków, samosiewów, odrostów, oraz usunięcie pozostałości po wcześniejszych wycinkach zakrzaczeń.
Zakres zamówienia obejmuje:
- wycinkę i wywóz (utylizacja, zrębki) krzaków z poboczy, dna rowu, skarp i przeciwskarp w ciągu drogi powiatowej nr 1390N na odcinku Długa - Stopki - Szczurkowo w ilości ok. 45 000 m2 (7 500 m x 3 m x 2)
- wywóz (np. utylizacja, zrębki) z odcinka już wyciętego o długości 7,5 km (obie strony)
Krzewy należy wyciąć na całej szerokości i długości wskazanego pasa drogi. Roślinność istniejąca w pasie robót nieprzeznaczona do wycinki powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem. Krzaki i drzewa należy wyciąć jak najniżej przy gruncie na wysokość nie wyższą niż 3 cm od ziemi.
Uwaga! Drzewa, których dotyczy wycinka to takie, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza: 80 cm – w przypadku wierzb, topoli, klonu jesionolistnego, oraz klonu srebrzystego; 65- cm kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego; 50 - cm w przypadku pozostałych gatunków drzew.
Każdy Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek na własną odpowiedzialność dokonać oględzin w terenie w celu przygotowania swojej oferty.
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
- Zabezpieczenia terenu w trakcie realizacji prac, zwłaszcza prawidłowe oznakowanie robót w prowadzonych w pasie drogowym.
- Ścięcia krzewów przy pomocy odpowiednich narzędzi i urządzeń, zrębkowanie ściętych krzaków.
- Usunięcia pozostałości po wycince oraz uporządkowania terenu po wycince z zachowaniem bezpieczeństwa pracy i przepisów BHP. Uporządkowania terenu po zakończeniu prac.
- Zagospodarowania we własnym zakresie uzyskanego po wykonaniu prac drewna.
- Pokrycia wszelkich szkód wynikających z odpowiedzialności za wyrządzone szkody osobom trzecim z tytułu zniszczenia mienia ruchomego i nieruchomości oraz urządzeń inżynierskich znajdujących się w obrębie prowadzonych robót.
- Utrzymywania przez cały okres wycinki porządku w pasie drogowym.
- Pisemnego zgłoszenia zakończenia prac, w celu odbioru prac przez ZDP.
- Termin wykonania zamówienia
Do dnia 30 kwietnia 2020 r.
- Sposób przygotowania oferty
- Wykonawca może złożyć ofertę.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony formularz „ OFERTA” (załącznik nr 1),
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
- Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez Wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
- Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
- Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem:
Zapytanie ofertowe nr ZDP-DT.3431.7.2020 Ścinka pobocza oraz odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających na drogach powiatowych Nie otwierać przed dniem 27.02.2020r. godz. godz. 12:00 |
Tak zaadresowaną i opisaną kopertę należy przesłać lub złożyć osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się pośród innej korespondencji.
- Termin złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce w pok. nr 2 (Sekretariat) do dnia: 27.02.2020r. godz. 12:00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A w pokoju nr 1 w dniu 27.02.2020r. godz. 12:10.
- Niezwłocznie po otwarciu ofert (zapoznaniu się z ofertami) zamawiający opublikuje na stronie internetowej wykaz złozonych ofert wraz z canami.
- Kryterium oceny ofert:
Cena ofertowa – 100%
- Osoba upoważniona do kontaktu:
Zbigniew Kaczor nr tel. 89 764 20 02, 730 002 188
- Opis sposobu obliczania ceny
W formularzu ofertowym należy podać cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cenę oferty należy podać cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena oferty przedstawiona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Warunki płatności
Płatność nastąpi przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:
- Żadna z ofert nie będzie spełniać wymogów określonych w zapytaniu ofertowym lub
- Cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość, jaką Zamawiający może przeznaczyć
na finansowanie zamówienia.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Zamawiający nie dopuszcza złożenie faktury VAT drogą elektroniczną w formie ustrukturyzowanego dokumentu elektronicznego ani żadnych innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych, za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania, zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018r. poz. 2191)
- Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania zostanie opubikowane na stronie internetowej pod adresem http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
Niniejsze zapytanie cenowe prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalych oferentów.