Dostawa materiałów budowlanych przeznaczonych do remontu chodnika w ciągu DP 1388N Taplikajmy – Barciszewo – Markiny – droga krajowa nr 51 w msc. Taplikajmy
ZAPYTANIE Ofertowe
Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na dostawę materiałów budowlanych przeznaczonych do remontu chodnika w ciągu DP 1388N Taplikajmy – Barciszewo – Markiny – droga krajowa nr 51 w msc. Taplikajmy.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów budowlanych zgodnie z poniższą specyfikacją:
|
Lp. |
Asortyment |
Jedn. miary |
Ilość |
|
1 |
Krawężnik betonowy wystający (szary) wym. 15 x 30 x 100 |
mb |
216 |
|
2 |
Krawężnik betonowy najazdowy (szary) wym. 15 x 22 x 100 |
mb |
65 |
|
3 |
Obrzeże chodnikowe (szare) wym. 6 x 20 x 100 |
mb |
288 |
|
4 |
Kostka brukowa betonowa prostokątna (szara) gr. 8 cm |
m2 |
519 |
- Zamawiający zastrzega, że w przypadku niezgodności ze złożonym zamówieniem (tak w odniesieniu do ilości, jakości, jak i asortymentu) może odmówić przyjęcia dostarczonego materiału.
- Wykonawca z dostawą, przekaże druk WZ potwierdzający dostarczoną ilość materiałów.
- Wykonawca dostarczy na wszystkie dostarczone materiały certyfikaty zgodności.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia dotyczącej zakupu materiałów lub zmiany ich ilości. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu mniejszego wynagrodzenia, które zostanie ustalone na podstawie faktycznie dostarczonej ilości materiałów oraz cen jednostkowych z oferty Wykonawcy.
- Termin wykonania zamówienia
Materiały należy dostarczyć na plac w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartosyce do dnia 16.12.2019r.
- Sposób przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony formularz „ OFERTA”,
- Kosztorys ofertowy
- Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
- Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez Wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi.
- W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem:
|
Zapytanie ofertowe nr ZDP-DT.3431.14.2019 Dostawa materiałów budowlanych Remont chodnika w ciągu DP 1388N Taplikajmy – Barciszewo – Markiny – droga krajowa nr 51 w msc. Taplikajmy Nie otwierać przed dniem 29.11.2019r. godz. 12:00 |
Tak zaadresowaną i opisaną kopertę należy przesłać lub złożyć osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się pośród innej korespondencji.
- Termin złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, w pok. nr 2 (Sekretariat) do dnia: 29.11.2019r. do godz. 12ºº .
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
- Kryterium oceny ofert:
Cena ofertowa – 100%
- Osoba upoważniona do kontaktu:
Zbigniew Kaczor nr tel. 89 764 20 02, 730 002 188
- Opis sposobu obliczania ceny
- Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia. Wykonawca określając cenę zamówienia winien jest uwzględnić
- wartość materiału, załadunek, rozładunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją dostawy.
- Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną.
- Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wyliczyć w kosztorysie ofertowym a następnie przedstawić w formularzu oferty.
- Warunki płatności
Płatność nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający nie dopuszcza wystawiania faktury w postaci ustrukturyzowanej faktury elektronicznej, o której mowa w art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Zamawiający nie wyraża zgody na przesyłanie innych ustrukturyzowanych dokumentów o jakich mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie
publiczno-prywatnym (Dz.U. 2018 poz. 2191).
- Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania zostanie opubikowane na stronie internetowej pod adresem https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/kategoria/1087/zapytania-ofertowe.html.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
Niniejsze zapytanie cenowe prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.).
Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalych oferentów.