Przebudowa drogi powiatowej nr 1354N Glądy - Pieszkowo - Tolko od km 14+942 (skrzyżowanie z DP 1541N) do km 19+260 (skrzyżowanie z DW 512)
Przedmiotem zamówienia jest:
UWAGA !!!
Zmiana terminu składania ofert.
Oferty należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce w pok. nr 2 (Sekretariat) do dnia 08.05.2019r. do godz. 11:00.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc informuje, że w przedmairze robót w pozycji 8.8 należy przewidzieć wykonanie przepustów średnicy 600 mm pod koroną drogi w km: 15+857, 17+708, 17+885, 18+135, 19+148 o łącznej długości 66 m.
Reszta przepustów o łącznej długości 61m jest przewidziana do wykonania pod zjazdami.
Ogłoszenie nr 540085368-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.
Bartoszyce:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 539826-N-2019
Data: 19/04/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Krajowy numer identyfikacyjny 51075058000000, ul. Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 764 20 02, e-mail zdpbartoszyce@dt01.nazwa.pl, przetargi.zdpbartoszyce@dt01.nazwa.pl, faks 89 764 20 02.
Adres strony internetowej (url): https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-05-06, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-05-08, godzina: 11:00
zapytaniA Do SPECYFIKACJI Istotnych warunków Zamówienia
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuje, że w dniach dnia 24, 29 i 30.04.2019r. wpłynęły do Zamawiającego następujące zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Pytanie 1
Zgodnie z załączoną dokumentacją droga do przebudowy ma kategorię ruchu KR3 zaś SST na warstwę wiążącą mówi o wykonaniu AC16W dla KR2 prosimy o sprecyzowanie.
Odpowiedź
Zgodnie z opisem technicznym przyjęta kategoria ruchu to KR3.
Pytanie 2
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 22P KR3?
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej AC22P.
Pytanie 3
Według SST należy wykonać odcinki próbne min. 500 m2 dla każdej warstwy bitumicznej, czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby odcinki próbne zostały wykonane w zakresie wykonanego zadania?
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę aby odcinki próbne zostały wykonane w zakresie wykonanego zadania
Pytanie 4
W pozycji przedmiarowej widnieje wykonanie georusztu w ilości 931,79m2, który nie występuje na przekrojach konstrukcyjnych, prosimy o sprecyzowanie?
Odpowiedź
W/w pozycja dotyczy odcinka hm 14+943 – 15+084.
Pytanie 5
W opisie technicznym jest mowa o wbudowaniu geokraty w miejscach występowania gruntów nienośnych prosimy o dodanie odpowiedniej pozycji przedmiarowej.
Odpowiedź
W przedmiarze jest to pozycja 3.6 (zamiast geokraty przewidywany georuszt).
Pytanie 6
W opisie technicznym jest mowa o wbudowaniu geosyntetyku o wytrzymałości 100kN/m w miejscach połączeń z istniejącą nawierzchnią prosimy o dodanie odpowiedniej pozycji przedmiarowej.
Odpowiedź
W przedmiarze dodano pozycję 3.7.
Pytanie 7
Zgodnie z załączonym przekrojem konstrukcyjnym na odcinku poszerzenia w km 18+287 do końca opracowania należy wykonać grunt stabilizowany cementem C3/4 gr. 30 cm prosimy o doszacowanie ilości przedmiarowej o brakującą ilość.
Odpowiedź
W przedmiarze zmodyfikowano pozycję 3.4.
Pytanie 8
Prosimy o doprecyzowanie pozycji - Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3·m2 na tle fluorescencyjnym szt. 4 czy w tej pozycji należy wycenić oznakowanie aktywne solarne?
Odpowiedź
Nie. Oznakowanie to ma być jedynie wykonane na tle fluorescencyjnym.
Pytanie 9
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o potwierdzenie, że zamawiający dysponuje wymaganymi prawem aktualnymi ostatecznymi decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami potrzebnymi do wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres wykonania inwestycji, a skutek ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy.
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza, że dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami potrzebnymi do wykonania zamówienia które zachowują ważność na okres wykonania inwestycji.
Pytanie 10
Czy Zamawiający potwierdza, że posiada niezbędne decyzje i zezwolenia ważne na czas trwania inwestycji?
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza, że dysponuje wszelkimi niezbędnymi decyzjami i zezwoleniami potrzebnymi do wykonania zamówienia które zachowują ważność na okres wykonania inwestycji.
Pytanie 11
Zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o potwierdzenie, że dysponuje gruntem niezbędnym do zrealizowania inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową.
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza, że dysponuje gruntem niezbędnym do zrealizowania inwestycji zgodnie z dokumentacja projektową.
Pytanie 12
W związku z niewielką odległością drzew od projektowanej krawędzi jezdni i możliwością kolidowania z poboczem, zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający przewiduje wycinkę drzew i posiada odpowiednie pozwolenia? Jeśli tak zwracamy się z prośbą o dodanie odpowiedniej pozycji do kosztorysu ofertowego.
Odpowiedź
Zamawiający nie przewiduje wycinki drzew.
Pytanie 13
Zwracamy się z prośbą o podanie lokalizacji miejsca odwozu destruktu asfaltowego w celu poprawnej wyceny kosztu odwozu.
Odpowiedź
Miejsce odwozu destruktu będzie w odległości do 5 km od planowanej inwestycji.
Pytanie 14
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie na zjazdach z betonu asfaltowego warstwy wiążącej grubości 8 cm z mieszanki AC16 W lub AC22P zamiast mieszanki AC16P.
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie na zjazdach z betonu asfaltowego warstwy wiążącej grubości 8 cm z mieszanki AC16 W lub AC22P.
Pytanie 15
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego AC22P z asfaltem 35/50 według WT 2014?
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego AC22P z asfaltem 35/50 według WT 2014.
Pytanie 16
Czy Zamawiający wyraża zgodę na całkowite zamknięcie przebudowywanego odcinka drogi na czas układania nawierzchni z betonu asfaltowego?
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza a nawet zaleca rozwiązanie mające na celu ułożenie warstw bitumicznych na całej szerokości jezdni przy zamknie tym ruchu.
Pytanie 17
Zwracamy się z prośbą o potwierdzenie, że okres gwarancji dla oznakowania cienkowarstwowego wynosi 12 miesięcy.
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza, że na okres gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe wynosi 12 miesięcy.
Pytanie 18
W związku z rozbieżnością w dokumentacji technicznej prosimy o podanie jakiej grubości powinna być podsypka cementowo-piaskowa pod chodnikami, zjazdami, zatokami i parkingami z kostki betonowej.
Odpowiedź
Podsypka cementowo – piaskowa pod chodnikami, zjazdami, zatokami i parkingami z kostki betonowej powinna mieć grubość 3 cm.
Pytanie 19
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o dodanie pozycji kosztorysowej obejmującej odhumusowanie.
Odpowiedź
Zamawiający nie przewiduje samego odhumusowania a jedynie oczyszczenie i wyprofilowanie skarp zgodnie z pozycją nr 2.7 przedmiaru.
Pytanie 20
Czy w zakres wykonywanego zadania wchodzi zahumusowanie bądź darniowanie skarp lub rowów wzdłuż przebudowywanej drogi? Jeśli tak, prosimy o dodanie odpowiedniej pozycji kosztorysowej.
Odpowiedź
Wykonanie rowów jest ujęte jako odtworzenie i odmulenie bez humusowania oraz obsiania trawą.
Oferty należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, w pok. nr 2 (Sekretariat) do dnia 08.05.2019r. do godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi w Zarządzie Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, w pok. nr 1 dnia 08.05.2019r. do godz. 11:15.
Zamawiający informuje, że powyższe wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ są wiążąca dla wszystkich Wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu.
Ogłoszenie nr 539826-N-2019 z dnia 2019-04-19 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc: Przebudowa drogi powiatowej nr 1354N Glądy - Pieszkowo - Tolko od km 14+942 (skrzyżowanie z DP 1541N) do km 19+260 (skrzyżowanie z DW 512)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, krajowy numer identyfikacyjny 51075058000000, ul. Dąbrowa 56A , 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 764 20 02, , e-mail zdpbartoszyce@dt01.nazwa.pl, przetargi.zdpbartoszyce@dt01.nazwa.pl, faks 89 764 20 02.
Adres strony internetowej (URL): https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1354N Glądy - Pieszkowo - Tolko od km 14+942 (skrzyżowanie z DP 1541N) do km 19+260 (skrzyżowanie z DW 512)
Numer referencyjny: ZDP-DT.3430.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1354N Glądy - Pieszkowo - Tolko od km 14+942 (skrzyżowanie z DP 1541N) do km 19+260 (skrzyżowanie z DW 512). Zakres rzeczowy robót obejmuje: Roboty przygotowawcze i odwodnienie 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych z wykonaniem mapy powykonawczej. 2. Rozbiórkę elementów dróg. 3. Wycinkę zakrzaczeń. 4. Oczyszczenie i wymianę przepustów pod koroną drogi i zjazdami. 5. Odtworzenie rowów przydrożnych. 6. Montaż rur osłonowych. Jezdnia i zjazdy 1. Wykonanie poszerzenia jezdni. 2. Wykonanie nasypów. 3. Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie. 4. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem. 5. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 25P 6. Wzmocnienie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami. 7. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W. 8. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S. 9. Wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego. 10. Wykonanie poboczy. Chodniki i zjazdy 1. Wykonanie chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej wraz z konstrukcją. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 1. Wykonanie oznakowania pionowego wg. stałej organizacji ruchu. 2. Wykonanie oznakowania poziomego wg. stałej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. II. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. III. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. IV. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. V. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy robót w terminie 3 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą. VI. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu, o którym mowa w ust. VI w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. VII. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. VIII. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania pomiaru planografem w celu oceny równości podłużnej warstwy ścieralnej nawierzchni. IX. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. X. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. XI. Wymagania dotyczące gwarancji jakości na roboty budowlane – minimum 48 miesięcy. XII. Wymagania dotyczące gwarancji jakości na oznakowanie poziome – 24 miesiące. XIII. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. XIV. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Cechy, które będą przez Zamawiającego oceniane jako równoważne to: inny typ mieszanki mineralno – asfaltowej niż określony przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i wymaganiach technicznych, który spełnia wymagania dla kategorii ruchu KR3, a także inny rodzaj nawierzchni jak np. nawierzchnia betonowa spełniająca wymagania dla kategorii ruchu KR3. XV. Ilekroć na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. XVI. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z układaniem warstw bitumicznych, robót brukarskich, robót ziemnych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629). XVII. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 16 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejs