Podinspektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OR.2110.4.2023 Bartoszyce, 19.05.2023r.
STAROSTA BARTOSZYCKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
podinspektora ds. płacowo księgowych
w Wydziale Finansowym
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:
Starostwo Powiatowe w Bartoszycach
11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1
Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust.2i3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora,
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe bez stażu pracy,
- nieposzlakowana opinia,
b. Wymagania dodatkowe:
-
- Co najmniej półroczny staż pracy w organach administracji samorządowej na podobnym stanowisku.
- Znajomość programów RESPONS, PŁATNIK w zakresie umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku,
- Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustaw:
-
- o finansach publicznych,
- o rachunkowości,
- o systemie ubezpieczeń społecznych,
- o pracownikach samorządowych,
- o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- o podatku dochodowym od osób fizycznych.
- kodeks pracy – wynagrodzenia za pracę i inne świadczenia
-
- Umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej;
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów, kreatywność;
- Odpowiedzialność i dokładność;
- Zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie list płac:
- pracowników za wykonywaną pracę oraz za czas usprawiedliwionej nieobecności w pracy
- zleceniobiorców,
- radnych powiatowych,
- członków komisji działających w ramach zadań publicznych przypisanych do powiatu
- w innych prawnie uzasadnionych przypadkach
- Sporządzanie list płac na okoliczność nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, innych okazjonalnych nagród, dodatków lub premii, ekwiwalentu za urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego oraz należnych pracownikom świadczeń z tytułu ubezpieczenia chorobowego lub wypadkowego.
- Wykonywanie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych (naliczanie, pobieranie, odprowadzanie podatku PIT, sporządzanie właściwych dla podatku PIT deklaracji, informacji, innej dokumentacji rozliczeniowej).
- Wykonywanie obowiązków płatnika składek ZUS (naliczanie, pobieranie, odprowadzanie składek ZUS deklaracji, informacji, innej dokumentacji rozliczeniowej).
- Naliczanie, odprowadzanie oraz sprawdzenie rocznego odpisu na ZFŚS.
- Wydawanie zaświadczeń o zarobkach i prowadzenie rejestru zaświadczeń.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonych spraw płacowych.
- Sporządzanie deklaracji, naliczanie i odprowadzanie składki na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Ubezpieczeń na Życie, Pracowniczych Planów Kapitałowych.
- Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawie sporządzania rozliczenia refundacji z Funduszu Pracy osób zatrudnionych w Starostwie.
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
- Archiwizowanie dokumentów płacowych i ubezpieczeniowych
Warunki pracy na danym stanowisku:
- Praca umysłowa w budynku urzędu.
- Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.
- Praca przy monitorze ekranowym ponad 4 godz. dziennie.
- Obsługa urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej, społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6% .
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- życiorys (CV) podpisany przez kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia zawodowe podpisane przez kandydata, stwierdzam zgodność z oryginałem, miejscowość ,data , czytelny podpis,
- kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata, stwierdzam zgodność z oryginałem, miejscowość ,data, czytelny podpis,
- podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie, na określonym stanowisku,
- podpisane oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
- inne dokumenty, które kandydat uważa za ważne dla Jego przyszłej pracy, jeżeli będą to kserokopie, podpisane przez kandydata, stwierdzam zgodność z oryginałem, miejscowość ,data , czytelny podpis,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia 02 czerwca 2023r. do godz. 14.00 na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1, z dopiskiem „Oferta Pracy – podinspektor w wydziale finansowym” lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 219 piętro II. (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)
Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego (data nadania).Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane. Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatom telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru na stanowisko podinspektora w wydziale finansowym będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego http://bipspbartoszyce. warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego
w Bartoszycach ul. Grota Roweckiego 1,
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres jednego miesiąca od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.
Załącznik do pobrania:
-
- Klauzula informacyjna.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się do pracy.
- Oświadczenia
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Oświadczenie (1)
- KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
- Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy
- Nabór- podinspektor, płace