Wersja nieobowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OR.2110.3.2023                                                                                                                                                                      Bartoszyce, 12.04.2023r.

 

STAROSTWO POWIATOWE W BARTOSZYCACH

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektor w Wydziale Komunikacji

 

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach

11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1

Wymiar zatrudnienia:

Umowa o pracę - pełny etat

Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  4. wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku w zakresie prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia.
  5. nieposzlakowana opinia
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku

 

  1. Wymagania dodatkowe:

 

  1. Znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym oraz wydanych na jej podstawie rozporządzeń dotyczących rejestracji pojazdów oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
  2. Znajomość przepisów prawa w zakresie zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego.
  3. Preferowana będzie znajomość funkcjonowania i obsługi systemu Centralnej Ewidencji Pojazdów
    i Kierowców (CEPIK).
  4. Biegła znajomość obsługi komputera.
  5. Uczciwość, odpowiedzialność, łatwość przyswajania i interpretacji przepisów, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
  6. Doświadczenie w obsłudze interesanta.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Bezpośrednia obsługa interesantów w zakresie spraw związanych z rejestracją i wyrejestrowaniem pojazdów.
  2. Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych związanych
    z  rejestracją  i wyrejestrowaniem pojazdów oraz nakładaniem kar administracyjnych za naruszenie obowiązku rejestracji pojazdu i zawiadomienia o zbyciu/ nabyciu pojazdu, w imieniu Starosty Bartoszyckiego.
  3. Wykonywanie innych prac związanych z realizacją zadań Wydziału Komunikacji.

Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. Praca na stanowisku biurowym w budynku urzędu. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.
  2. Upoważnienia starosty do wydawania decyzji administracyjnych co wiąże się z obowiązkiem składania oświadczeń majątkowych.
  3. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
  4. Obsługa interesantów.
  5. Obsługa urządzeń biurowych.
  6. Praca w zespole, szkolenia.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających
w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej, społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6% .

Wymagane dokumenty.

  1. list motywacyjny  podpisany przez kandydata.
  2. życiorys (CV) podpisany przez kandydata,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie  podpisane przez kandydata,
  4. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające  staż pracy podpisane przez kandydata,
  5. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie, na określonym stanowisku.
  8. podpisane oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii.
  9. inne dokumenty, które kandydat uważa za ważne dla Jego przyszłej pracy (podpisane przez kandydata).
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego  i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE.

 

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia 24  kwietnia 2023r.  na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1, z dopiskiem „Oferta Pracy – podinspektor w wydziale Komunikacji” lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 219 piętro II. (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)

 

Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane.  W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego (data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatom telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru na stanowisko podinspektora w wydziale Komunikacji, będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego
w Bartoszycach ul. Grota Roweckiego 1.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres jednego miesiąca od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.

 

Załączniki  do pobrania:

    1. Klauzula informacyjna.
    2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się do pracy.
    3. Oświadczenia

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.