Podinspektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OR.2110.2.2023 Bartoszyce, 23.01.2023r.
STAROSTWO POWIATOWE W BARTOSZYCACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor w Wydziale Komunikacji - filia w Górowie Iławeckim
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:
Starostwo Powiatowe w Bartoszycach
11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1
Zamiejscowe stanowisko pracy w Górowie Iławeckim, ul. Warmińska 17,
Wymiar zatrudnienia:
Umowa o pracę - pełny etat
Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, lub wykształcenie wyższe bez stażu pracy,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- Mile widziany staż pracy w organach administracji samorządowej oraz wykształcenie wyższe.
- Preferowane będzie doświadczenie w obsłudze interesanta.
- Znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o kierujących pojazdami i wydanych na ich podstawie rozporządzeń dotyczących rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania pojazdami oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
- Preferowana będzie znajomość obsługi oprogramowania systemu Centralnej Ewidencji Pojazdów
i Kierowców (CEPIK). - Uczciwość, odpowiedzialność, łatwość przyswajania i interpretacji przepisów, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Bezpośrednia obsługa interesantów w zakresie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem uprawnień do kierowania pojazdami.
- Bezpośrednia obsługa interesantów w zakresie spraw związanych z rejestracją i wyrejestrowaniem pojazdów.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych związanych
z wydawaniem i cofaniem uprawnień do kierowania pojazdami, rejestracją i wyrejestrowaniem pojazdów oraz nakładaniem kar administracyjnych za naruszenie obowiązku rejestracji pojazdu i zawiadomienia
o zbyciu/nabyciu pojazdu, w imieniu Starosty Bartoszyckiego. - Wykonywanie innych prac związanych z realizacją zadań Wydziału Komunikacji.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- Praca na stanowisku biurowym. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.
- Upoważnienia starosty do wydawania decyzji administracyjnych co wiąże się z obowiązkiem składania oświadczeń majątkowych.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
- Obsługa interesantów. praca w zespole, szkolenia.
- Obsługa urządzeń biurowych.
Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających
w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej, społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6% .
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy podpisany przez kandydata,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia audytora podpisane przez kandydata,
- kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
- podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
- podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane przez kandydata oświadczenie stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- podpisane przez kandydata oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
- Spis dokumentów składanych w ofercie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia 3 lutego 2023r. do godz.14.00 na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1, z dopiskiem ,,Oferta Pracy – Podinspektor w wydziale komunikacji ‘’ lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 219 II piętro (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)
Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego ( data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu ewentualnego kolejnego etapu rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektora w wydziale Komunikacji – stanowisko zamiejscowe
w Górowie Iławeckim, w Starostwie Powiatowym w Bartoszycach będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Bartoszycach ul. Grota Roweckiego 1. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres jednego miesiąca od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.
Załączniki do pobrania:
1.Klauzula informacyjna.
2.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się do pracy.
3. Oświadczenie
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy
- KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
- Oświadczenie (1)