Wersja obowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OR.2110.2.2023                                                                                                                  Bartoszyce, 23.01.2023r.

 

STAROSTWO POWIATOWE W BARTOSZYCACH

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektor w Wydziale Komunikacji  -  filia w Górowie Iławeckim

 

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach

11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1

Zamiejscowe stanowisko pracy w Górowie Iławeckim, ul. Warmińska 17,

Wymiar zatrudnienia:

Umowa o pracę - pełny etat

Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, lub wykształcenie wyższe bez stażu pracy,              
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Mile widziany staż pracy w organach administracji samorządowej oraz wykształcenie wyższe.
  2. Preferowane będzie doświadczenie w obsłudze interesanta.
  3. Znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o kierujących pojazdami i  wydanych na ich podstawie rozporządzeń dotyczących rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania pojazdami oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
  4. Znajomość przepisów prawa w zakresie zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego.
  5. Biegła znajomość obsługi komputera.
  6. Preferowana będzie znajomość obsługi oprogramowania systemu Centralnej Ewidencji Pojazdów
    i Kierowców (CEPIK).
  7. Uczciwość, odpowiedzialność, łatwość przyswajania i interpretacji przepisów, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Bezpośrednia obsługa interesantów w zakresie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem uprawnień do kierowania pojazdami.
  2. Bezpośrednia obsługa interesantów w zakresie spraw związanych z rejestracją i wyrejestrowaniem pojazdów.
  3. Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych związanych
    z wydawaniem i cofaniem uprawnień do kierowania pojazdami, rejestracją i wyrejestrowaniem pojazdów oraz nakładaniem kar administracyjnych za naruszenie obowiązku rejestracji pojazdu i zawiadomienia
    o zbyciu/nabyciu pojazdu, w imieniu Starosty Bartoszyckiego.
  4. Wykonywanie innych prac związanych z realizacją zadań Wydziału Komunikacji.

Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. Praca na stanowisku biurowym. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.
  2. Upoważnienia starosty do wydawania decyzji administracyjnych co wiąże się z obowiązkiem składania oświadczeń majątkowych.
  3. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
  4.   Obsługa interesantów. praca w zespole, szkolenia.
  5.   Obsługa urządzeń biurowych.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających
w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej, społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6% .

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy podpisany przez kandydata,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia audytora podpisane przez kandydata,
  5. kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
  6. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8.  podpisane przez kandydata oświadczenie stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  9.  podpisane przez kandydata oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
  11. Spis dokumentów składanych w ofercie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE.


Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia 3  lutego 2023r. do godz.14.00  na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1, z dopiskiem ,,Oferta Pracy – Podinspektor w wydziale komunikacji ‘’ lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 219 II piętro (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)


 Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego ( data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą  rozpatrywane.

            Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu ewentualnego kolejnego etapu rekrutacji.

 

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektora w wydziale Komunikacji – stanowisko zamiejscowe
w Górowie Iławeckim, w Starostwie Powiatowym w Bartoszycach będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego
http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Bartoszycach ul. Grota Roweckiego 1. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres jednego miesiąca od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.

 

Załączniki do pobrania:

1.Klauzula informacyjna.

2.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się  do pracy.

3. Oświadczenie

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia

  • Wynik naboru
    format: pdf, rozmiar: 277.84 KB, data dodania: