Wersja obowiązująca z dnia

Audytor (Etatów: 1/2 )

Informacje dodatkowe:

OR.2110. 1.2023                                                                                                Bartoszyce, 16.01. 2023r.

Starosta Bartoszycki

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 audytora wewnętrznego

w Starostwie Powiatowym w Bartoszycach

 

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach

11-200 Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego  1

Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub pod warunkiem znajomości języka polskiego zgodnie z zapisami art. 286 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych - obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. wykształcenie wyższe;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. co najmniej 3 letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym
    z przeprowadzaniem audytu;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  8. posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
    a. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst(CFA), lub
    b. złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub                                                    c.uprawnieniabiegłegorewidenta, lub                                                                                   
  9. d. dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa powyżej, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej; nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie
    z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli.

   Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe – co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku audytora w jednostkach administracji samorządowej,
  2. wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego;
  3.  znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016r.;
  4. znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
  5. umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków;
  6. komunikatywność, wysoka kultura osobista;
  7. obiektywizm, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
  8. zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres;
  9.  umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków;
  10.  umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  11. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;

       12. znajomość programów biurowych MS Office;

       13. gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.

 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie audytu wewnętrznego w Starostwie i w powiatowych jednostkach organizacyjnych w odniesieniu do realizowanych celów i zadań, a w szczególności:
a. dokonywanie obiektywnej i niezależnej oceny kontroli zarządczej w obszarze ryzyka objętym zadaniem audytowym pod względem adekwatności, skuteczności i efektywności;
b. czynności doradcze w celu poprawy funkcjonowania Starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych
w zakresie ich działalności;

 2. Przedstawianie Staroście planu audytu na rok następny oraz sprawozdania z wykonania audytu za rok poprzedni;

 3. Realizacja zadań audytowych zgodnie z zatwierdzonym planem audytu wewnętrznego;

 4. W przypadku wystąpienia nowych ryzyk lub też zmiany oceny ryzyka, realizacja zadań pozaplanowych
w uzgodnieniu ze Starostą;

 5. Współpraca, koordynowanie działań z audytorami zewnętrznymi i innymi instytucjami kontrolnymi za pośrednictwem Starostą;

 6. Opiniowanie na wniosek zainteresowanych wdrażanych w Staroście procedur.

 

Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. Praca na ½ etatu, na stanowisku biurowym w budynku urzędu. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.
  2. .praca przy komputerze zgodnie z wymiarem czasu pracy,
  3. ,obsługa urządzeń biurowych,
  4. Miejsce pracy Starostwo powiatowe w Bartoszycach oraz teren powiatu bartoszyckiego.

Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej, społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6% .

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy podpisany przez kandydata,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia audytora podpisane przez kandydata,
  5. kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
  6. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8.  podpisane przez kandydata oświadczenie stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  9.  podpisane przez kandydata oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
  11. Spis dokumentów składanych w ofercie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE.


Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia  27 stycznia 2023r. do godz.14.00  na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1, z dopiskiem ,,Oferta Pracy – Audytor wewnętrzny Starostwa Powiatowego w Bartoszycach ‘’ lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 219 II piętro (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)


 Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego ( data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą  rozpatrywane.

            Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu ewentualnego kolejnego etapu rekrutacji.

 

Informacja o wyniku naboru na stanowisko AUDYTORA Wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Bartoszycach będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Bartoszycach ul. Grota Roweckiego 1. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres jednego miesiąca od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.

 

Załączniki do pobrania:

1.Klauzula informacyjna.

2.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się  do pracy.

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia

  • wynik naboru
    format: pdf, rozmiar: 256.26 KB, data dodania: