Podinspektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OR.2110.4.2021, Bartoszyce, 03.09.2021r.
Starosta Bartoszycki
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor w wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
w referacie gospodarki nieruchomościami
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Starostwo Powiatowe w Bartoszycach
11-200 Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego 1
Wymiar zatrudnienia:
Umowa o pracę - pełny etat.
Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia jej na zasadach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych.
Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, lub wykształcenie wyższe bez stażu pracy,
- nieposzlakowana opinia
- Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej półroczny staż pracy w organach administracji samorządowej na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia, szacowanie nieruchomości.
- Znajomość ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, księgach wieczystych i hipotece, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi skarbu państwa i ustawie o samorządzie powiatowym.
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- Znajomość programów EwOpis, EwMapa w zakresie umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku, umiejętność pracy z systemami do ewidencjonowania nieruchomości publicznych, w szczególności systemu Mienie firmy GEOBID,
- Biegła znajomość Windows, pełnego pakietu Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka. ploter).
- Sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem właścicielom budynków, własności działek gruntu, które wchodziły w skład gospodarstwa rolnego przekazanego Państwu.
- Prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przyznaniem własności działek gruntu, przydzielonych do dożywotniego bezpłatnego użytkowania z tytułu przekazania gospodarstwa rolnego Państwu.
- Zakładanie/zamykanie ksiąg wieczystych dla nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu, ujawnianie/wykreślanie wpisów w księgach wieczystych w zakresie praw rzeczowych, ograniczonych praw rzeczowych, praw osobistych oraz roszczeń w stosunku do nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa.
- Prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew na nieruchomościach Skarbu Państwa.
- Ustanawianie służebności przesyłu i służebności gruntowych na nieruchomościach Skarbu Państwa i Powiatu.
- Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących prowadzonych spraw.
- Ograniczanie w drodze decyzji, sposobu korzystania z nieruchomości przez udzielenie zezwolenia na zakładanie i przeprowadzenie na nieruchomości ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń, jeżeli właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości nie wyraża na to zgody.
- Wydawanie decyzji dot. zobowiązania właściciela, użytkownika wieczystego lub osobę, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości do udostępnienia nieruchomości w celu wykonania czynności związanych z konserwacją, remontami oraz usuwaniem awarii ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń, nienależących do części składowych nieruchomości, służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń, a także usuwaniem z gruntu tych ciągów, przewodów, urządzeń i obiektów, jeżeli właściciel, użytkownik wieczysty lub osoba, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości nie wyraża na to zgody.\
- Regulacje stanów prawnych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i Powiatu.
- Opracowywanie dokumentacji związanej z przekazywaniem nieodpłatnie, w drodze decyzji Lasom Państwowym gruntów, wchodzących w skład zasobu przeznaczonych w planach zagospodarowania do zalesienia.
- Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości, ustalaniem odszkodowania i nadawaniem nieruchomości zamiennej.
- Prowadzenie postępowań o zwrocie wywłaszczonych nieruchomości, zwrocie odszkodowania, w tym także nieruchomości zamiennej.
- Przekazywanie aktualnego wykazu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa do Krajowego Zasobu Nieruchomości.
- Ewidencjonowanie zasobu Skarbu Państwa.
- Regulacja stanu prawnego gruntów pod wodami płynącymi.
- Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości Skarbu Państwa (z mocy prawa i na wniosek).
- Sporządzanie planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa.
- Sprzedaż i darowizna nieruchomości Skarbu Państwa.
- Prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania za grunty przejęte na realizację inwestycji drogowych.
- Nabywanie nieruchomości do zasobu Skarbu Państwa.
- Prowadzenie spraw dot. najmu, dzierżawy i użyczenia nieruchomości Skarbu Państwa.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki nieruchomościami oraz wydatkowania przyznanych dotacji.
Warunki pracy na danym stanowisku.
Praca na cały etat na stanowisku biurowym, w budynku urzędu. Pomieszczenia biurowe spełniające wymagania BHP.
Stanowisko pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca wymaga przemieszczania się wewnątrz i na zewnątrz budynku,
- praca związana z obsługą urządzeń biurowych,
- kontakt z interesantami bezpośredni i telefoniczny,
- miejsce pracy na III piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1.
Warunki zatrudnienia na stanowisku.
Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty.
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- życiorys (CV) podpisany przez kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia zawodowe podpisane przez kandydata,
- kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
- podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
- podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie, na określonym stanowisku.
- podpisane oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii.
- inne dokumenty, które kandydat uważa za ważne dla Jego przyszłej pracy (podpisane przez kandydata).
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia 13 września 2021r. na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1, z dopiskiem „Oferta Pracy – podinspektor w wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – referat gospodarki nieruchomościami” lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 219 piętro II. (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)
Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego ( data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane.
Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu tj. rozmowy kwalifikacyjnej wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatom telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru na stanowisko podinspektora w wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, w referacie gospodarki nieruchomościami będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Bartoszycach ul. Grota Roweckiego 1.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres trzech miesięcy od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.
Załącznik do pobrania:
-
- Klauzula informacyjna.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się do pracy