Wersja obowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OR.2110.2.2021                                                                                                         Bartoszyce, 10.08.2021r.

Starosta Bartoszycki

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor w wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

w referacie gospodarki nieruchomościami

 

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach

11-200 Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego  1

 

Wymiar zatrudnienia:

Umowa o pracę  - pełny etat.

Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony z możliwością  przedłużenia          jej na zasadach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych.

 

Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. nieposzlakowana opinia,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, lub wykształcenie wyższe bez stażu pracy,              
  6. nieposzlakowana opinia

 

  1. Wymagania dodatkowe:

 

  1. Co najmniej roczny staż pracy w organach administracji samorządowej na podobnym stanowisku.
  2. Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, gospodarowanie przestrzenią i nieruchomościami.
  3. Znajomość ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy  o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, księgach wieczystych i hipotece, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi skarbu państwa i ustawie  o samorządzie powiatowym.
  4. Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
  5. Znajomość programów EwOpis, EwMapa w zakresie umożliwiającym wykonywanie pracy         na stanowisku, umiejętność pracy z systemami do ewidencjonowania nieruchomości publicznych,   w szczególności systemu Mienie firmy  GEOBID,
  6. Biegła znajomość Windows, pełnego pakietu Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka. ploter).
  7. Sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem właścicielom budynków, własności działek gruntu, które wchodziły w skład gospodarstwa rolnego przekazanego Państwu.
  2. Prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przyznaniem własności działek gruntu, przydzielonych do dożywotniego bezpłatnego użytkowania z tytułu przekazania gospodarstwa rolnego Państwu.
  3. Zakładanie/zamykanie ksiąg wieczystych dla nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu, ujawnianie/wykreślanie wpisów w księgach wieczystych w zakresie praw rzeczowych, ograniczonych praw rzeczowych, praw osobistych oraz roszczeń w stosunku  do nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa.
  4. Prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew na nieruchomościach Skarbu Państwa.
  5. Ustanawianie służebności przesyłu i służebności gruntowych na nieruchomościach Skarbu Państwa i Powiatu.
  6. Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących prowadzonych spraw.
  7. Ograniczanie w drodze decyzji, sposobu korzystania z nieruchomości przez udzielenie zezwolenia na zakładanie i przeprowadzenie na nieruchomości ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń, jeżeli właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości nie wyraża      na to zgody.
  8. Wydawanie decyzji dot. zobowiązania właściciela, użytkownika wieczystego lub osobę, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości do udostępnienia nieruchomości w celu wykonania czynności związanych z konserwacją, remontami oraz usuwaniem awarii ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń, nienależących do części składowych nieruchomości, służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń,     a także usuwaniem z gruntu tych ciągów, przewodów, urządzeń i obiektów, jeżeli właściciel, użytkownik wieczysty lub osoba, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości        nie wyraża na to zgody.\
  9. Regulacje stanów prawnych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i Powiatu.
  10.  Opracowywanie dokumentacji związanej z przekazywaniem nieodpłatnie, w drodze decyzji Lasom Państwowym gruntów, wchodzących w skład zasobu przeznaczonych w planach zagospodarowania     do zalesienia.
  11. Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości, ustalaniem odszkodowania  i nadawaniem nieruchomości zamiennej.
  12. Prowadzenie postępowań o zwrocie wywłaszczonych nieruchomości, zwrocie odszkodowania, w tym także nieruchomości zamiennej.
  13.  Przekazywanie aktualnego wykazu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa                  do Krajowego Zasobu Nieruchomości.
  14. Ewidencjonowanie zasobu Skarbu Państwa.
  15. Regulacja stanu prawnego gruntów pod wodami płynącymi.
  16. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości Skarbu Państwa (z mocy prawa i na wniosek).
  17. Sporządzanie planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa.
  18. Sprzedaż i darowizna nieruchomości Skarbu Państwa.
  19. Prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania za grunty przejęte                  na realizację inwestycji drogowych.
  20. Nabywanie nieruchomości do zasobu Skarbu Państwa.
  21. Prowadzenie spraw dot. najmu, dzierżawy i użyczenia nieruchomości Skarbu Państwa.
  22. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki nieruchomościami oraz wydatkowania przyznanych dotacji.

 

Warunki pracy na danym stanowisku.

        Praca na cały etat na stanowisku biurowym, w budynku urzędu. Pomieszczenia biurowe    spełniające wymagania BHP.

Stanowisko pracy:

  1. praca przy monitorze ekranowym  powyżej 4 godzin dziennie, 
  2. praca wymaga przemieszczania się wewnątrz i na  zewnątrz  budynku,
  3. praca związana z obsługą urządzeń biurowych,
  4. kontakt z interesantami bezpośredni i telefoniczny,
  5. miejsce pracy na III piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1.

 

Warunki zatrudnienia na stanowisku.   

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

 

 

Wymagane dokumenty.

  1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  2. życiorys (CV) podpisany przez kandydata,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia zawodowe podpisane przez kandydata,
  4. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy podpisane przez kandydata,
  5. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie, na określonym stanowisku.
  8. podpisane oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii.
  9. inne dokumenty, które kandydat uważa za ważne dla Jego przyszłej pracy (podpisane przez kandydata).
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych                     w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone poniższą klauzulą oraz czytelnie podpisane:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1 danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, innych niż te, które wynikają z art. 221 Kodeksu Pracy, w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego           i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE.

 

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zapieczętowanych kopertach do dnia 20 sierpnia                      2021r.  na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce ul. Grota Roweckiego 1,      z dopiskiem „Oferta Pracy – podinspektor w wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – referat gospodarki nieruchomościami” lub osobiście do Sekretariatu Starostwa pok. 219 piętro II. (Decyduje data faktycznego wpływu do starostwa.)

 

Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane.  W przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data doręczenia dokumentów aplikacyjnych do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego ( data nadania ).Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu tj. rozmowy kwalifikacyjnej wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatom telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru na stanowisko podinspektora w wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, w referacie gospodarki nieruchomościami będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Bartoszyckiego http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl. oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego     w Bartoszycach ul. Grota Roweckiego 1.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów wydawane są zainteresowanym przez okres trzech miesięcy     od zakończenia procedury naboru, następnie dokumenty zostają zniszczone.

 

 

 

Załącznik do pobrania:

    1. Klauzula informacyjna.
    2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się do pracy.

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia