Wersja nieobowiązująca z dnia

Główny Księgowy (Etatów: 1/2 )

Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie

o naborze na stanowisko

Główny Księgowy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne „NASZ DRUGI DOM” w Tolko

 

Nazwa i adres jednostki:

Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne ,, Nasz Drugi Dom” w Tolko, Tolko 28, 11-200 Bartoszyce

  1. Określenie stanowiska pracy:

Główny Księgowy  - Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne „Nasz Drugi Dom”

        2.         Wymiar zatrudnienia:

 Umowa o pracę – 1/2 etatu

  1. Wymagania w stosunku do kandydatów:

Wymagania niezbędne:

Spełnienie wymagań do zatrudnienia na stanowisku głównego księgowego zgodnie z art.54 ustawy o finansach publicznych (Dz.U.2021.305 t.j.) a mianowicie:

  1. posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  4. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
  5. spełnienie jednego z poniższych warunków:

a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

 

b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

 

c) posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

 

d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.

  Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności:
  • Ustawa z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości
  • Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych
  • Ustawa z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych
  • Ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej
  • Ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy
  • Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych
  • Ustawa z dnia 23 października 2018r. o Funduszu Solidarnościowym
  1. znajomość obsługi komputera i programów finansowo-księgowych.
  2. mile widziane doświadczenie w księgowości w jednostce pomocy społecznej

 

  1. Zakres wykonywanych zadań:

 

  1. prowadzenie rachunkowości jednostki,
  2. bieżąca analiza wykonywania planu finansowego jednostki,
  3. prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków w zakresie planów, harmonogramów oraz sprawozdawczości finansowej,
  4. dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami o rachunkowości oraz regulacjami wewnętrznymi jednostki,
  5.  dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem jednostki,
  6. sporządzanie list płac oraz naliczanie zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie,
  7. sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych i statystycznych,
  8. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.

IV. Warunki pracy na danym stanowisku:

1. Praca na stanowisku biurowym w budynku urzędu na I piętrze.

2. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.

3. Praca przy monitorze ekranowym .

4. Obsługa urządzeń biurowych.

5. Praca w zespole, szkolenia.

 

  1. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

  1. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej, społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6% .

  1. Wymagane dokumenty:

 

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. Kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów bądź umyślne przestępstwo skarbowe.

Oświadczenia wymienione powyżej muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

 

  1. Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje faktyczna data wpływu) w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko Główny Księgowy w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne „Nasz Drugi Dom w Tolko” na adres: Starostwo Powiatowe   w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce w terminie do dnia 27 lipca 2021r. do godziny 12.oo
  2. Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
  3. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.

 

  1. Dodatkowe informacje:

 

  1. Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
  2. W kwestionariuszu osobowym należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  3. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Bartoszycach.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Załączniki do pobrania:

1.Klauzula informacyjna.

 2.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się  do pracy.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.