Kierownik (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OGŁOSZENIE
o naborze na stanowisko
Kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego „NASZ DRUGI DOM” w TOLKO
Zarząd Powiatu Bartoszyckiego, na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019.1282) ogłasza nabór na stanowisko: Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego „Nasz Drugi Dom” w Tolko.
Nazwa i adres jednostki:
Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Tolko, Tolko 28, 11-200 Bartoszyce
- Określenie stanowiska pracy:
Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego „Nasz Drugi Dom”
- Wymagania w stosunku do kandydatów:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki, pedagogiki specjalnej, psychologii, socjologii, politologii lub nauk o rodzinie
- spełnienie warunków określonych w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, tj. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa;
- brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
- obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku;
- znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności:
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych;
- ustawy z dnia19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego;
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych;
- ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym;
- Programu „Centra opiekuńczo- mieszkalne”
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
- umiejętność stawiania celów i zadań oraz ich realizacja;
- predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, zdolności analityczne, komunikacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, odporność na stres, wysoka kultura osobista;
- prawo jazdy kat. B, czynne prowadzenie samochodu;
- dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Kierowanie pracami Centrum i reprezentowanie Centrum na zewnątrz w zakresie powierzonych uprawnień.
- Opracowanie dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum, planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie organizacji pracy Centrum zgodnie z Programem Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Centra Opiekuńczo- Mieszkalne”;
- Zatrudnianie i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Centrum.
- Uzgadnianie indywidualnych planów korzystania z usług Centrum.
- Opracowywanie planów działalności Centrum.
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Centrum i przekazywanie ich odpowiednim organom.
- Opracowywanie planów finansowych i prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej centrum.
- Zarządzaniem mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienia jego ochrony i należytego utrzymania, a także ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej.
- Zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania.
- Organizacja pracy w zakresie zapewnienia uczestnikom różnorodnych usług dostosowanych do ich potrzeb poprzez zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, komfortu, odpoczynku, pielęgnowania relacji z innymi mieszkańcami, rodziną, przyjaciółmi, możliwości prowadzenia normalnego codziennego życia, przygotowania posiłków, rozwoju zainteresowań.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, określonych uchwałami Zarządu Powiatu i Rady Powiatu Bartoszyckiego, zarządzeniami Starosty Bartoszyckiego oraz wynikającymi z postanowień statutu i regulaminu organizacyjnego.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca administracyjno-biurowa;
- Praca z monitorem ekranowym;
- Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Bartoszycach wynosił 6%.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie w pracy z osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia, posiadane dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- pisemne oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- pisemne oświadczenie o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
- pisemne oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych”;
Oświadczenia wymienione powyżej muszą być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje faktyczna data wpływu) w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego „Nasz Drugi Dom w Tolko” na adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce w terminie do dnia 29 czerwca 2021 roku do godziny 12:00.
- Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
- Dodatkowe informacje:
- Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
- W kwestionariuszu osobowym należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Bartoszycach.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Bartoszycach