Wersja obowiązująca z dnia

Zakończenie rekultywacji

 

UZNANIE REKULTYWACJI GRUNTÓW ZA ZAKOŃCZONĄ

 

 

Wymagane dokumenty:

 

  1. o wydanie decyzji uznającą rekultywację gruntów za zakończoną.

 

Załączniki:

  1. Projekt rekultywacji zawierający opis przeprowadzonych prac rekultywacyjnych.
  2. Dowód stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością, np. umowa kupna - sprzedaży, umowa darowizny, umowa dzierżawy, skrócony odpis księgi wieczystej.
  3. Mapa z naniesionymi granicami terenu objętego wnioskiem oraz terenu i obszaru górniczego.

 

 

Opłaty:

 

Opłata  skarbowa  wniesiona na Konto Urzędu Miasta w Bartoszycach, nr konta: 29 1160 2202 0000 0000 6190 9659 z  chwilą  złożenia  wniosku  o wydanie  decyzji uznającej rekultywację gruntów za zakończoną w wysokości:

  1. 10 zł za wydanie decyzji
  2. 17 zł - od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii.

           

Miejsce załatwienia sprawy:    

 

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach

ul. Grota Roweckiego 1

11-200 Bartoszyce

Wydział Ochrony Środowiska

Złożenie dokumentów: listownie, osobiście w Sekretariacie Starostwa pokój 219 lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Powiatu na platformie ePUAP : /powiatbartoszycki/SkrytkaESP

 

Odpowiedzialność za załatwienie sprawy:

 

Wydział Ochrony Środowiska

pokój nr 206, tel. (89) 762 97 22, kom. 539 782 547

email: os@powiat.bartoszyce.pl

 

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

 

  1. W ciągu miesiąca.
  2. W sprawach szczególnie skomplikowanych, wymagających postępowania wyjaśniającego do dwóch miesięcy.

           

Uwagi:

 

Zgodnie z przepisami art. 22 ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, decyzja zostaje wydana po wcześniejszym uzyskaniu opinii:

  1. Dyrektora Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie- w odniesieniu do działalności górniczej,
  2. Wójta gminy (burmistrza),
  3. Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Warszawie - w odniesieniu do gruntów o projektowanym leśnym kierunku rekultywacji.

Zgodnie z art. 27 ust. 3 w celu oceny stanu faktycznego na gruncie w czasie trwania postępowania administracyjnego przeprowadzona zostaje kontrola wykonania obowiązku rekultywacji.

 

W przypadku wniesienia sprzeciwu od decyzji stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Bartoszyckiego w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

 

Podstawa prawna:

 

  1. Ustawa z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U.2017.1161 z późn. zm.).

 

Załączniki

  • Wniosek
    format: word, rozmiar: 29.5 KB, data dodania:
  • Karta informacyjna
    format: word, rozmiar: 35 KB, data dodania: