Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1956N Dr. Woj. Nr 592 (Kowalewo) - Łędławki w msc. Grzęda”
ZAPYTANIE Ofertowe
Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1956N Dr. Woj. Nr 592 (Kowalewo) - Łędławki w msc. Grzęda”
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1956N Dr. Woj. Nr 592 (Kowalewo) - Łędławki w msc. Grzęda”.
- Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1186 z póź. zm.) oraz postanowienia umowy (wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania).
Ponadto do obowiązków inspektora nadzoru będzie należało:
- udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót,
- skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonwczej odbioru robót budowlanych,
- Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie miał również obowiązek udziału w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym.
- Przewidywana wartość robót budowlanych objetych usługą nadzoru inwestorskiego wynosi 1 998 995,53 zł brutto.
- Termin wykonania prac budowlanych objetych nadzorem: do dnia 31.08.2020r.
- Z dokumentacją techniczną robót objętych nadzorem można zapoznać się na stronie internetowej pod adresem:
- Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca (Inspektor nadzoru inwestorskiego) powinien spełniać nastepujące kryteria:
- dysponować osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj: posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych oraz doświadczenie na stanowisku Inspektora Nadzoru robót drogowych / Kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch zadań polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg (placów lub lotnisk) o wartości robót co najmniej 1 mln. zł każda robota, których jednym z elementów było wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych,.
- osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia muszą być członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – do oferty należy dołączyć kopię zaświadczenia o przynależności.
- Opis sposobu obliczania ceny:
- Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania usługi, w tym wszystkie koszty dojazdów.
- Cena za wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego jest ceną ryczałtową i jest nie zmienna przez cały okres obowiązywania umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
- Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną.
- Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony formularz „ OFERTA” (załącznik nr 1),
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
- Kopię uprawnień budowlanych,
- Kopię zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego,
- Wykaz osób,
- Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez Wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
- Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
- Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem:
Zapytanie ofertowe nr ZDP-DT.3431.11.2019 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1956N Dr. Woj. Nr 592 (Kowalewo) - Łędławki w msc. Grzęda” Nie otwierać przed dniem 31.10.2019r. godz. godz. 14:10 |
Tak zaadresowaną i opisaną kopertę należy przesłać lub złożyć osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się pośród innej korespondencji.
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Termin i miejsce złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce w pok. nr 2 (Sekretariat) do dnia: 31.10.2019r. do godz. 14:00.
- Otwarcie ofert odbędzie się w Zarządzie Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce w pok. nr 1 dnia: 31.10.2019r. do godz. 14:10.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Jeżeli oferta wpłynie do zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do zamawiającego.
- Kryterium oceny ofert:
Cena ofertowa – 100%
- Warunki płatności
Płatność nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Osoba upoważniona do kontaktu:
Karol Łomecki nr tel. 89 764 20 02, 662 278 069.
- Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania zostanie opubikowane na stronie internetowej pod adresem https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/kategoria/1087/zapytania-ofertowe.html.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
- Zamawiający powiadomi Wykonawcę którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
Niniejsze zapytanie cenowe prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.).
Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalych oferentów.
Metryka
Osoba, która wytworzyła informację: | Agnieszka Kocisz |
Osoba, która odpowiada za treść: | Karol Łomecki |
Czas publikacji informacji: | 2019-10-23 12:49:52 |
Wprowadzający informację: | Karol Łomecki |
Liczba wyświetleń informacji: | 789 |