Wersja archiwalna z dnia

Ścinka pobocza na drogach powiatowych powiatu bartoszyckiego

Zawiadomienie o wyborze oferty

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc informuje, iż w związku z zapytaniem ofertowym z dnia 15 stycznia 2018r. na wykonanie ścinki poboczy oraz odtworzeniu i odmuleniu rowów odwadniających na drogach powiatowych:

  • 1559N odc. Perkujki – Lipina
  • 1357N odc. Górowo Iławeckie – Dwórzno
  • 1394N odc. Sępopol - Miedna

informuje, że wybrano jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez firmę

 

Usługi Transportowe

Andrzej Korenkiewicz

ul. Energrtyczna 8, 16-400 Suwałki

Przedstawiciel ZDP skontaktuje się z Wykonawcą którego ofertę wybrano w celu ustalenia terminu podpisania umowy.

Poniżej przedstawiamy punktację złożonych ofert:

Nr

oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Łączna punktacja

DP 1559N odc. Perkujki – Lipina

DP 1357N odc. Górowo Iławeckie - Dwórzno

DP 1394N odc. Sępopol - Miedna

1

Firma Transportowo – Handlowa „WOTEX”
Wojciech Wacławski
Micin 12, 99-314 Krzyżanów

22,85 pkt

22,85 pkt

22,85 pkt

2

Usługi Transportowe
Andrzej Korenkiewicz
ul. Energetyczna 8, 16-400 Suwałki

100,00 pkt

100,00 pkt

100,00 pkt

3

JWR Jacek Waszkiewicz
Burlaki  ul. Wrzosowa 8
 07-217 Zatory

78,44 pkt

78,44 pkt

78,44 pkt

4

FERD

Firma Robót Inżynieryjnych i Drogowych
Ryszard Bianek
ul. Szarych Szeregów 5, 63-000 Środa Wielkopolska

45,29 pkt

45,29 pkt

45,29 pkt

5

WATRANS
Wiesław Wacławski
ul. Kutnowska 82, 99-120 Piątek

14,86 pkt

15,01 pkt

14,72 pkt

 

 

Zapytanie ofertowe

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie ścinki poboczy oraz odtworzeniu i odmuleniu rowów odwadniających na drogach powiatowych:

  • 1559N odc. Perkujki – Lipina  
  • 1357N odc. Górowo Iławeckie - Dwórzno
  • 1394N odc. Sępopol - Miedna
  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na:

  1. Ścince poboczy na niżej wymienionych drogach powiatowych:
  1. DP 1559N odc. Perkujki – Lipina od km 2+800 do km 5+146 w ilości szacunkowej ok. 9 384 m2;
  2. 1357N odc. Górowo Iławeckie - Dwórzno od km 0+000 do km 2+891 w ilości szacunkowej ok. 11 564 m2;
  3. DP 1394N odc. Sępopol - Miedna od km 13+074 do km 15+195 w ilości szacunkowej ok. 8 484 m2.

Zakres prac obejmuje wykonanie ścinki zawyżonego pobocza na szerokość ok. 2 m z obróbką przy drzewach.

W robotach należy uwzględnić wywóz i utylizację zebranego urobku i innych zanieczyszczeń zebranych ze ścinki poboczy. Koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.

  1. Odtworzeniu i odmuleniu rowów odwadniających:
  1. DP 1559N odc. Perkujki – Lipina;
  2. DP 1357N odc. Górowo Iławeckie - Dwórzno;
  3. DP 1394N odc. Sępopol - Miedna.

W robotach należy uwzględnić utylizację ziemi, namułu i innych zanieczyszczeń zebranych z renowacji rowów przydrożnych. Koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.

Zamawiający w zależności od zaoferowanych przez wykonawców cen, oraz w miarę potrzeb określi wielkość robót.

Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie zadania na jednej lub wszystkich w/w drogach.

  1. Termin wykonania zamówienia

Do dnia 30 czerwca 2018r.

  1. Sposób przygotowania oferty

 

  1. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie zadania na jednej wybranej przez siebie drodze lub na wszystkich drogach wskazanych w pkt. 1.
  2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
  3. Oferta powinna zawierać:
  1. Wypełniony formularz „ OFERTA” (załącznik nr 1),

Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

  1. Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez Wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.
  2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
  4. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
  5. Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem:

Zapytanie ofertowe nr ZDP-DT.343.2.6.2018

Ścinka pobocza oraz odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających na drogach powiatowych​

Nie otwierać przed dniem 23.01.2018r.  godz. godz. 12:00

Tak zaadresowaną i opisaną kopertę należy przesłać lub złożyć osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się pośród innej korespondencji.

  1. Termin złożenia oferty
  1. Ofertę należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, w pok. nr 2 (Sekretariat) do dnia: 23.01.2018r.  godz. 12:00.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A w pokoju nr 1 w dniu 23.01.2018r.  godz. 12:10.
  5. Niezwłocznie po otwarciu ofert (zapoznaniu się z ofertami) zamawiający opublikuje na stronie internetowej wykaz złozonych ofert wraz z canami.
  1. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria:

Cena jednostkowa za 1 m 2 ścinki pobocza – 80%

Cena jednostkowa za 1 mb odtworzenia rowu – 10%

Cena jednostkowa za 1 mb odmulenia rowu – 10%

Oferty oceniane będą według wzoru:

(Cn ścinka /Cb ścinka x 80% * 100) + (Cn odt. /Cb odt. x 10% * 100) + (Cn odm. /Cb odm. x 10% * 100)

gdzie:

Cn ścinka – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych za 1 m2 ścinki pobocza,

Cb ścinka – cena oferty badanej za 1 m2 ścinki pobocza,

80% – procentowe znaczenie kryterium „ceny” za 1 m2 ścinki pobocza

Cn odt. – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych za 1 mb odtworzenia rowu,

Cb odt. – cena oferty badanej za 1 mb odtworzenia rowu,

10% – procentowe znaczenie kryterium „ceny” za 1 mb odtworzenia rowu

Cn odm. – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych za 1 mb odmulenia rowu,

Cb odm. – cena oferty badanej za 1 mb odmulenia rowu,

10% – procentowe znaczenie kryterium „ceny” za 1 mb odmulenia rowu

100 – wskaźnik stały,

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość .

Zamawiający dokona  oceny oferty dla każdej drogi odzielnie.

  1. Osoba upoważniona do kontaktu:

Zbigniew Kaczor nr tel. 89 764 20 02, 730 002 188

  1. Opis sposobu obliczania ceny

Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym cenę za 1 m 2 ścinki pobocza, za 1 mb odtworzenia rowu i 1 mb odmulenia rowu. Cena jednostkowa przedstawiona w ofercie winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia.

Wynagrodzenie wykonawcy zostanie obliczone na podstawie rzeczywiście wykonanych i odebranych robót w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę.

  1. Warunki płatności

Płatność nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

  1. Unieważnienie postępowania

Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:

  1. Żadna z ofert nie będzie spełniać wymogów określonych w zapytaniu ofertowym lub
  2. Cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość, jaką Zamawiający może przeznaczyć 
    na finansowanie zamówienia.
  1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  2. Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania zostanie opubikowane na stronie internetowej pod adresem http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.

Niniejsze zapytanie cenowe prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z  2017 poz. 1579 z późn. zm.).

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalych oferentów.

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna